CRM dla CDN XL
CRM dla CDN XL
Witam,
Reprezentuję firmę, która oferuje wdrożenia "nakładki" do systemu CDN XL. "Nakładka" jest w postaci strony internetowej i oprócz funkcji CRMu (jak wiadomo w CDNie moduł ten jest bezużyteczny) przez wspomnianą "nakładkę" można wyciągać dowolne informacji z systemu w sposób nieporównywalnie bardziej przystępny niż z samego CDNa.
Więcej szczegółów pod nr telefonu 504 254 530
Reprezentuję firmę, która oferuje wdrożenia "nakładki" do systemu CDN XL. "Nakładka" jest w postaci strony internetowej i oprócz funkcji CRMu (jak wiadomo w CDNie moduł ten jest bezużyteczny) przez wspomnianą "nakładkę" można wyciągać dowolne informacji z systemu w sposób nieporównywalnie bardziej przystępny niż z samego CDNa.
Więcej szczegółów pod nr telefonu 504 254 530
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 22 kwie 2008, 20:08
- Rola: Konsultant CDN XL
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CRM dla CDN XL
Dzisiaj prima aprilis?
--
Pozdrawiam
Przemysław Lepiarz
CEO, Partner - Futuriti
https://futuriti.pl
https://blog.futuriti.pl
Chcesz wdrażać, serwisować i rozwijać Comarch ERP? Nasze rekrutacje: https://futuriti.pl/kariera
Pozdrawiam
Przemysław Lepiarz
CEO, Partner - Futuriti
https://futuriti.pl
https://blog.futuriti.pl
Chcesz wdrażać, serwisować i rozwijać Comarch ERP? Nasze rekrutacje: https://futuriti.pl/kariera
Re: CRM dla CDN XL
numer podany, chcesz się przekonać dzwoń
Re: CRM dla CDN XL
Ja (raczej mój klient) chcę tą nakładkę. Dawaj demo! No i pochwal się co to za firma, którą reprezentujesz.
-
- Posty: 417
- Rejestracja: 21 mar 2008, 10:10
- Rola: Administrator CDN XL
- Lokalizacja: Świętokrzyskie, Kielce
Re: CRM dla CDN XL
Również chętnie poznał bym to rozwiązanie - jakiś demo dostępne on-line? Taki sposób prowadzenia biznesu "per komórka" jakoś źle mi się kojarzy.
Kyniu
Kyniu
Re: CRM dla CDN XL
Jasne, rozumiem:) Na wstępie podziękowania dla Pana Stefana z firmy "PORES" za spotkanie. Wracając do naszej "nakładki" jest to narzędzie używane u nas w firmie, a o sprzedaży jej jako produktu dopiero myślimy, stąd nie jestem w stanie udostępnić wersji demo (zdajemy sobie sprawę, że jest to konieczne jeżeli chcemy myśleć poważnie o sprzedaży naszej "nakładki")
nasz produkt roboczo nosi nazwę "EWIDENCJA". "Ewidencja" jest w pełni zsynchronizowana z CDN XL i jest dostępna przez przeglądarkę internetową.
"Ewidencja " to:
1/Ewidencja czasu pracy pracowników (wszystkich w tym biurowych)
2/Ewidencja wizyt handlowych (CRM Handlowy)
3/Ewidencja wizyt serwisowych (CRM Serwisowy, raporty serwisowe)
4/Ewidencja przebiegu pojazdów służbowych
5/Ewidencja sprzedaży (zestawienia sprzedaży, raporty,wykresy. moduł ten w pełni zastępuje moduł Kontrolingu w CDNie)
6/Moduł "Prowizja" :jest na etapie wdrażania
7/Moduł dla back officu, tzn raporty dla : księgowości, logistyki : jest na etapie przed wdrożeniem
Funkcjonalność i obsługa "Ewidencji" : naszym celem było aby wypełnianie "Ewidencji" było tak proste jak robienie przelewu na stronie internetowej banku, szybki czas wdrożenia pokazuje , że cel został osiągnięty.
Główne zalety "Ewidencji":
1/prosta, intuicyjna obsługa
2/integracja z CDN, CDN jest główną bazą informacji, wpisy w "Ewidencji" w większości opierają się o rozwijane listy wyboru.
3/mobilność, dostępność przez internet
4/zamiana papierowej listy obecności na internetową
Postaram się zamieścić link do prezentacji , na wersję demo trzeba będzie trochę poczekać, zainteresowanych proszę o kontakt.
pzdr
Michał Rapa
nasz produkt roboczo nosi nazwę "EWIDENCJA". "Ewidencja" jest w pełni zsynchronizowana z CDN XL i jest dostępna przez przeglądarkę internetową.
"Ewidencja " to:
1/Ewidencja czasu pracy pracowników (wszystkich w tym biurowych)
2/Ewidencja wizyt handlowych (CRM Handlowy)
3/Ewidencja wizyt serwisowych (CRM Serwisowy, raporty serwisowe)
4/Ewidencja przebiegu pojazdów służbowych
5/Ewidencja sprzedaży (zestawienia sprzedaży, raporty,wykresy. moduł ten w pełni zastępuje moduł Kontrolingu w CDNie)
6/Moduł "Prowizja" :jest na etapie wdrażania
7/Moduł dla back officu, tzn raporty dla : księgowości, logistyki : jest na etapie przed wdrożeniem
Funkcjonalność i obsługa "Ewidencji" : naszym celem było aby wypełnianie "Ewidencji" było tak proste jak robienie przelewu na stronie internetowej banku, szybki czas wdrożenia pokazuje , że cel został osiągnięty.
Główne zalety "Ewidencji":
1/prosta, intuicyjna obsługa
2/integracja z CDN, CDN jest główną bazą informacji, wpisy w "Ewidencji" w większości opierają się o rozwijane listy wyboru.
3/mobilność, dostępność przez internet
4/zamiana papierowej listy obecności na internetową
Postaram się zamieścić link do prezentacji , na wersję demo trzeba będzie trochę poczekać, zainteresowanych proszę o kontakt.
pzdr
Michał Rapa
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 22 kwie 2008, 12:36
- Rola: Administrator CDN XL
- Wersja: 9.0 HR1
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: CRM dla CDN XL
Ja też jestem "żywo" zainteresowany tym projektem. Chętnie przyjrzałbym się temu bliżej.... Czekam na demo...
Martwi mnie tylko jedna rzecz, a mianowicie support. Boję się, że jak Com..ch będzie chciał "wyciąć" konkurencję do ich zagwizdanego (zagwizdanegCRM-a to z wersji na wersję tak będzie zmieniał strukturę tabel i obcinał dostęp do informacji, że projekt umrze poprzez "uduszenie "
Martwi mnie tylko jedna rzecz, a mianowicie support. Boję się, że jak Com..ch będzie chciał "wyciąć" konkurencję do ich zagwizdanego (zagwizdanegCRM-a to z wersji na wersję tak będzie zmieniał strukturę tabel i obcinał dostęp do informacji, że projekt umrze poprzez "uduszenie "
XL 9.6 HF1 - nic tylko się pociąć...
Re: CRM dla CDN XL
więcej na temat naszego rozwiązania na stronie http://www.crmsystem.republika.pl
Re: CRM dla CDN XL
Polecam pakiet ITCube - system CRM zintegrowane m.in. z CDN XL. Program dostępny jest w całości poprzez przeglądarkę internetową (IE, Firefox, Chrome). Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.itcube.pl. Wersja demonstracyjna dostępna jest pod adresem http://www.itcubecrm.pl
Re: CRM dla CDN XL
A ja polecam system CRM YetiForce.