Hej,
Koleżanka od SZJ oraz szefostwo zwróciło się do mnie z zapytaniem czy nie zrobił bym raportu, który można by podpinać w ISO jako karta ocena kontrahenta. Chodzi o to by raport podawał dla zadanego okresu czasu (np. kwartał) mniej więcej to co historia, czyli wartość sprzedaży, zakupów, najczęściej kupowane towary, etc. plus dodatkowo analiza terminowości płatności, bieżące zadłużenie, marże (czyli ile w okresie czasu na kliencie firma zarobiła), ..... Czy ktoś może robił coś takiego albo ma jakieś mniejsze zapytania które można by wykorzystać? Bo o ile z marżami już walczyłem i wykorzystam co mam to analizy płatności w moim przypadku sprowadzają się do sprawdzania kolumny TrN_Stan w TraNag i weryfikowania czy dokument jest nierozliczony, w trakcie rozliczania czy w całości rozliczony.
Kyniu
Szczegółowa analiza kontrahenta
Moderator: mikey
- wojtek
- Posty: 359
- Rejestracja: 14 gru 2007, 12:23
- Rola: Administrator CDN XL
- Wersja: 9.8
- Lokalizacja: pomorskie
Re: Szczegółowa analiza kontrahenta
Witam
mniejsze zapytanie
najczesciej kupowany produkt
pozdrawiam
mniejsze zapytanie
najczesciej kupowany produkt
Kod: Zaznacz cały
@PAR ?@D17|DataOd|&DataOd:REG={DateClwFirstDay('m')} @? PAR@
@PAR ?@D17|DataDo|&DataDo:REG={DateClwLastDay('m')} @? PAR@
SELECT TOP 10 Lp=1, Twr_GidNumer, KodTowaru=Twr_Kod,
Netto=Sum(Tre_KsiegowaNetto)
FROM cdn.TraElem
INNER JOIN cdn.TraNag ON Tre_GidNumer=TrN_GidNumer
INNER JOIN cdn.TwrKarty ON Tre_TwrNumer=Twr_GidNumer
WHERE Trn_TrnTyp in (3,4,10,20,21)
and trn_data3 >= ??DataOd and trn_data3 <=??DataDo
GROUP BY Twr_GidNumer, Twr_Kod
ORDER BY Netto DESC
-
- Posty: 417
- Rejestracja: 21 mar 2008, 10:10
- Rola: Administrator CDN XL
- Lokalizacja: Świętokrzyskie, Kielce
Re: Szczegółowa analiza kontrahenta
Przypominam o tym wątku bo chyba został zapomniany w odmętach historii.
Kyniu
Kyniu
Re: Szczegółowa analiza kontrahenta
Ponieważ rotacja pracowników wśród przedstawicieli handlowych jest u nas duża (podejrzewam, że w innych firmach handlowych również), ja również potrzebuję podobnego raportu.
Taka informacja o kliencie w pigułce byłaby niezastąpiona przy przystosowywaniu nowego przedstawiciela do obsługi powierzonych mu klientów.
Jeśli ktoś posiada już coś podobnego - chociażby w częściach - będę wdzięczny.
Taka informacja o kliencie w pigułce byłaby niezastąpiona przy przystosowywaniu nowego przedstawiciela do obsługi powierzonych mu klientów.
Jeśli ktoś posiada już coś podobnego - chociażby w częściach - będę wdzięczny.
- mikey
- Site Admin
- Posty: 99
- Rejestracja: 25 lis 2007, 23:42
- Rola: Administrator CDN XL
- Wersja: 2016
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Szczegółowa analiza kontrahenta
No to róbmy ... myślę, że ten http://cdn.3lance.pl/trac/wiki/Wydruki/XML/Przyklad2 przykład pokazuje pewne możliwości w tym zakresie . Jeśli będzie wola współdziałania, to chętnie pomogę to rozwinąć ... mi też się przyda taki raportKyniu pisze:Przypominam o tym wątku bo chyba został zapomniany w odmętach historii.
Kyniu