Strona 1 z 1

Regulamin Forum CDN XL

: 27 lis 2007, 00:20
autor: mikey
  1. § Zasady ogólne.
    • Forum CDN XL jest ogólnie dostępnym miejscem służącym wymianie opinii i doświadczeń dotyczących użytkowania systemu CDN XL
    • Korzystanie z Forum jest bezpłatne.
    • Forum nie jest w żaden sposób związane lub zależne od producenta systemu lub innych firm zajmujących się sprzedażą systemu.
    • Administracja nie odpowiada za treść wypowiedzi publikowanych na Forum.Każdy z Użytkowników ponosi wyłączną odpowiedzialność za wypowiedzi zamieszczane na Forum CDN XL
    • Forum CDN XL zastrzega sobie prawo do wyłączenia serwisu cdn.3lance.pl bez podania przyczyn tego działania.
    • cdn ...
  2. § Zasady rejestracji Użytkowników:
    • Użytkownicy uzyskują możliwość pełnego korzystania z Forum po rejestracji.
    • Rejestracja wymaga podania prawidłowego adresu e-mail na który zostanie wysłany link aktywujący konto.
    • Zabronione jest rejestrowanie więcej niż jednego konta Użytkownika przez tą samą osobę w jakimkolwiek celu. W przypadku wykrycia takiej sytuacji zastrzegamy sobie prawo do usunięcia kont i zablokowania możliwości ponownej rejestracji.
    • Użytkownik może odzyskać zapomniane hasło do swojego konta przez użycie opcji [przypomnij hasło] lub pisząc na adres cdn@3lance.pl
    • Użytkownik może używać tzw. Avatarów (grafiki umieszczonej pod nickem Użytkownika). Avatar może pochodzić z zasobów galerii Avatarów Forum, bądź z zewnętrznego serwera. Wielkość avatara nie może przekraczać rozmiaru 110x110 px.
    • Użytkownik może również używać podpisu (sygnatury) pojawiającej się pod każdym jego postem w postaci tekstu lub/i grafiki. Całkowita wysokość sygnatury nie może przekraczać 110px.
    • Zarówno w nazwach Użytkownika [nickach], avatarach i sygnaturach nie może występować treść godząca w prawo, innych Użytkowników i sprzeczne z zasadami obowiązującymi na Forum.
    • Zarejestrowanie się Użytkownika na Forum jest jednoznaczne z akceptacją zasad niniejszego regulaminu.
    • UWAGA!!!Nieznajomość zasad panujących na forum nie jest żadnym wytłumaczeniem w razie ich złamania, każdy może poświęcić 5 minut na ich przeczytanie.
  3. § Prawa i obowiązki Użytkowników.
    • Na Forum obowiązuje wolność, równość i braterstwo.
    • Każdy uczestnik Forum ma takie same, równe prawa do swobodnego wypowiadania się w dowolnych, dostępnych, wybranych przez siebie działach i tematach z zastrzeżeniem postanowień niniejszego regulaminu.
    • Forum nasze zakłada aktywność. Oznacza to, ze "zaprosiliśmy" Cię do współpracy z nami, ale oczekujemy, ze oprócz korzystania z masy informacji - będziesz sam owe informacje tworzył. Jest to jedna z najważniejszych zasad na naszym Forum
    • Użytkownicy mogą oprócz standardowych wiadomości wysyłanych na Forum, wysyłać także prywatne wiadomości, które będą widoczne tylko dla osób, do których zostały wysłane.
    • Absolutnie niedopuszczalne na Forum są: a) Teksty i propagowanie zachowań niezgodnych z prawem b) Zachowania chamskie, wulgarne, obraźliwe, prześmiewcze i jawnie agresywne w stosunku do innych Użytkowników c) Publikowanie bez zgody nadawcy otrzymywanych wiadomości prywatnych e) Nieuczciwe zwalczanie konkurencji
    • Nie popieramy nieuczciwej konkurencji, uważamy, że nie fair jest wypisywanie o kimś nieprawdziwych informacji, nie jesteśmy ślepi, i znamy polskie realia, lecz nie zamierzamy wchodzić pomiędzy walczące ze soba strony.
    • Nie mamy zamiaru zbawiać Świata i na siłę Was nawracać, - nie mamy na to ani sił, ani środków, potępiamy techiki mające na celu "psucie interesów" konkurencji..
    • Nie będziemy tolerować rozsyłania materiałów typowo reklamowych do innych Forumowiczów wykorzystujac funkcję Prywatnych Wiadomości. Grozi za to jedyna słuszna kara - BAN - czyli usunięcie z listy Forumowiczów.
    • Naruszanie powyższych zasad może skutkować przeniesieniem postu do [śmietnika], jego edycją, bądź w skrajnych przypadkach usunięciem.
    • Na Forum nie ma możliwości destrukcyjnego usuwania jakichkolwiek wypowiedzi Uczestników. Wypowiedzi uznane za skasowane są automatycznie umieszczane w osobnym Dziale, do którego zawsze mają dostęp Administratorzy. Wypowiedzi te w każdej chwili można odzyskać i ponownie przywrócić na Forum.
    • Uczestnik Forum naruszający zasady Forum otrzymuje stosowne ostrzeżenia. Skrajnym przypadkiem dyscyplinowania Uczestnika jest zbanowanie (zakaz wstępu na Forum) na czas określony (od 24 godzin do 7 dni) oraz na czas nieokreślony.
  4. § Władze Forum.
    • Władzę na Forum stanowi Wielka Inkwizycja składająca się z administratorów, supermoderatorów i moderatorów.
    • Moderatorzy działów wybierani są spośród Użytkowników przez Wielką Inkwizycję i przez nią też mogą być funkcji pozbawieni.
    • Wielka Inkwizycja porozumiewa się ze sobą w specjalnym, ukrytym przed Użytkownikami dziale.
    • Za porządek w poszczególnych Działach odpowiadają moderatorzy.
    • Wszelkie sugestie, zapytania i uwagi, co do funkcjonowania, moderowania działu należy zgłaszać do moderatora odpowiedzialnego za dział, a w przypadku jego braku do supermoderatora lub administratora(ów).
    • Strukturą całego Forum zarządzają administratorzy mający również możliwość moderowania każdego z działów.
    • W ramach moderowania administratorzy, supermoderatorzy i moderatorzy mają prawo, zgodnie z niniejszym regulaminem oraz, w braku odpowiednich zapisów według własnego uznania, do dzielenia wątków i przenoszenia niektórych wypowiedzi Szanownych Użytkowników w miejsca tym wypowiedziom przynależne, oraz ich zamykania i (w przypadkach drastycznego naruszenia regulaminu) usuwania.
    • Nad poprawnością działania Wielkiej Inkwizycji czuwa Rada Najwyższa.
    • Decyzje Rady Najwyższej są ostateczne.
    • Rada Najwyższa ma dostęp do adresów IP logujących się Użytkowników i korzysta z tej wiedzy jedynie w celu eliminowania nieuczciwych zachowań na Forum.
    • Rada Najwyższa nie jest wybierana przez nikogo i przez nikogo nie może być usunięta.