Forum CDN XL jest ogólnie dostępnym miejscem służącym wymianie opinii i doświadczeń dotyczących użytkowania systemu CDN XL
Korzystanie z Forum jest bezpłatne.
Forum nie jest w żaden sposób związane lub zależne od producenta systemu lub innych firm zajmujących się sprzedażą systemu.
Administracja nie odpowiada za treść wypowiedzi publikowanych na Forum.Każdy z Użytkowników ponosi wyłączną odpowiedzialność za wypowiedzi zamieszczane na Forum CDN XL
Forum CDN XL zastrzega sobie prawo do wyłączenia serwisu cdn.3lance.pl bez podania przyczyn tego działania.
cdn ...
§ Zasady rejestracji Użytkowników:
Użytkownicy uzyskują możliwość pełnego korzystania z Forum po rejestracji.
Rejestracja wymaga podania prawidłowego adresu e-mail na który zostanie wysłany link aktywujący konto.
Zabronione jest rejestrowanie więcej niż jednego konta Użytkownika przez tą samą osobę w jakimkolwiek celu. W przypadku wykrycia takiej sytuacji zastrzegamy sobie prawo do usunięcia kont i zablokowania możliwości ponownej rejestracji.
Użytkownik może odzyskać zapomniane hasło do swojego konta przez użycie opcji [przypomnij hasło] lub pisząc na adres cdn@3lance.pl
Użytkownik może używać tzw. Avatarów (grafiki umieszczonej pod nickem Użytkownika). Avatar może pochodzić z zasobów galerii Avatarów Forum, bądź z zewnętrznego serwera. Wielkość avatara nie może przekraczać rozmiaru 110x110 px.
Użytkownik może również używać podpisu (sygnatury) pojawiającej się pod każdym jego postem w postaci tekstu lub/i grafiki. Całkowita wysokość sygnatury nie może przekraczać 110px.
Zarówno w nazwach Użytkownika [nickach], avatarach i sygnaturach nie może występować treść godząca w prawo, innych Użytkowników i sprzeczne z zasadami obowiązującymi na Forum.
Zarejestrowanie się Użytkownika na Forum jest jednoznaczne z akceptacją zasad niniejszego regulaminu.
UWAGA!!!Nieznajomość zasad panujących na forum nie jest żadnym wytłumaczeniem w razie ich złamania, każdy może poświęcić 5 minut na ich przeczytanie.
§ Prawa i obowiązki Użytkowników.
Na Forum obowiązuje wolność, równość i braterstwo.
Każdy uczestnik Forum ma takie same, równe prawa do swobodnego wypowiadania się w dowolnych, dostępnych, wybranych przez siebie działach i tematach z zastrzeżeniem postanowień niniejszego regulaminu.
Forum nasze zakłada aktywność. Oznacza to, ze "zaprosiliśmy" Cię do współpracy z nami, ale oczekujemy, ze oprócz korzystania z masy informacji - będziesz sam owe informacje tworzył. Jest to jedna z najważniejszych zasad na naszym Forum
Użytkownicy mogą oprócz standardowych wiadomości wysyłanych na Forum, wysyłać także prywatne wiadomości, które będą widoczne tylko dla osób, do których zostały wysłane.
Absolutnie niedopuszczalne na Forum są: a) Teksty i propagowanie zachowań niezgodnych z prawem b) Zachowania chamskie, wulgarne, obraźliwe, prześmiewcze i jawnie agresywne w stosunku do innych Użytkowników c) Publikowanie bez zgody nadawcy otrzymywanych wiadomości prywatnych e) Nieuczciwe zwalczanie konkurencji
Nie popieramy nieuczciwej konkurencji, uważamy, że nie fair jest wypisywanie o kimś nieprawdziwych informacji, nie jesteśmy ślepi, i znamy polskie realia, lecz nie zamierzamy wchodzić pomiędzy walczące ze soba strony.
Nie mamy zamiaru zbawiać Świata i na siłę Was nawracać, - nie mamy na to ani sił, ani środków, potępiamy techiki mające na celu "psucie interesów" konkurencji..
Nie będziemy tolerować rozsyłania materiałów typowo reklamowych do innych Forumowiczów wykorzystujac funkcję Prywatnych Wiadomości. Grozi za to jedyna słuszna kara - BAN - czyli usunięcie z listy Forumowiczów.
Naruszanie powyższych zasad może skutkować przeniesieniem postu do [śmietnika], jego edycją, bądź w skrajnych przypadkach usunięciem.
Na Forum nie ma możliwości destrukcyjnego usuwania jakichkolwiek wypowiedzi Uczestników. Wypowiedzi uznane za skasowane są automatycznie umieszczane w osobnym Dziale, do którego zawsze mają dostęp Administratorzy. Wypowiedzi te w każdej chwili można odzyskać i ponownie przywrócić na Forum.
Uczestnik Forum naruszający zasady Forum otrzymuje stosowne ostrzeżenia. Skrajnym przypadkiem dyscyplinowania Uczestnika jest zbanowanie (zakaz wstępu na Forum) na czas określony (od 24 godzin do 7 dni) oraz na czas nieokreślony.
§ Władze Forum.
Władzę na Forum stanowi Wielka Inkwizycja składająca się z administratorów, supermoderatorów i moderatorów.
Moderatorzy działów wybierani są spośród Użytkowników przez Wielką Inkwizycję i przez nią też mogą być funkcji pozbawieni.
Wielka Inkwizycja porozumiewa się ze sobą w specjalnym, ukrytym przed Użytkownikami dziale.
Za porządek w poszczególnych Działach odpowiadają moderatorzy.
Wszelkie sugestie, zapytania i uwagi, co do funkcjonowania, moderowania działu należy zgłaszać do moderatora odpowiedzialnego za dział, a w przypadku jego braku do supermoderatora lub administratora(ów).
Strukturą całego Forum zarządzają administratorzy mający również możliwość moderowania każdego z działów.
W ramach moderowania administratorzy, supermoderatorzy i moderatorzy mają prawo, zgodnie z niniejszym regulaminem oraz, w braku odpowiednich zapisów według własnego uznania, do dzielenia wątków i przenoszenia niektórych wypowiedzi Szanownych Użytkowników w miejsca tym wypowiedziom przynależne, oraz ich zamykania i (w przypadkach drastycznego naruszenia regulaminu) usuwania.
Nad poprawnością działania Wielkiej Inkwizycji czuwa Rada Najwyższa.
Decyzje Rady Najwyższej są ostateczne.
Rada Najwyższa ma dostęp do adresów IP logujących się Użytkowników i korzysta z tej wiedzy jedynie w celu eliminowania nieuczciwych zachowań na Forum.
Rada Najwyższa nie jest wybierana przez nikogo i przez nikogo nie może być usunięta.