Po odtworzeniu bazy - Brak możliwości wyboru firmy

Problemy i pomysły związane z funkcjonowaniem CDN Optima vel Opt!ma

Moderator: mikey

mcemsi
Posty: 1
Rejestracja: 08 mar 2016, 14:40
Rola: Użytkownik CDN XL
Wersja: 2016

Po odtworzeniu bazy - Brak możliwości wyboru firmy

Post autor: mcemsi »

Witam wszystkich

Po uruchomieniu nowego serwera w firmie zainstalowana została CRM ERP Optima (wersja 2016.2.1.972).

Na starym PC dokonano backupu obu baz (konfig i właściwej) a na nowym bazy zostaly przywrócone. Wydawało się ze wszystko OK.

Cześc uzytkowników loguje sie bez problemu , cześć za to ma problem taki , że nie mają mozliwości wyboru firmy przy logowaniu. Optima co ciekawe hasło przyjmuje , pojawia się wtedy pole wyboru firm ale puste i nic więcej , oczywiście klikanie w Zaloguj nic nie daje. Utykamy na okienku logowania.

Mogłby ktoś doradzic i wyjasnic co sie dzieje ?

ODPOWIEDZ