t2s wdrożenia

Tematy związane z rozwojem CDN XL, opinie, pochwały, narzekania i inne elementy nie związane z konkretnymi modułami systemu

Moderator: mikey

opony
Posty: 1
Rejestracja: 28 mar 2009, 14:36
Rola: Administrator CDN XL
Wersja: 8.0 HR1

t2s wdrożenia

Post autor: opony »

Witam Wszystkich Użytkowników Forum.
Jestem posiadaczem licencji CDN XL (sprzedaż, księgowość, zamówienia, CRM, środki trwałe, kadry i płace). Wdrożeniem CDN XL od początku października 2008, w mojej firmie, zajmuje się firma T2S. Mam wątpliwości, co do metodologii wdrożenia systemu i sposobu traktowania klientów przez wymienioną firmę. Proszę o kontakt wszystkich, u których wdrożenie przeprowadzała firma T2S.
Pozdrawiam,
opony
wiktor zajkiewicz

piotru
Posty: 83
Rejestracja: 08 maja 2008, 13:02
Rola: Konsultant CDN XL
Wersja: 8.0 HR1
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: t2s wdrożenia

Post autor: piotru »

Zawsze mozesz poszukac innego partnera W Warszawie jest ich dosc duzo

awo_pl
Posty: 1
Rejestracja: 06 maja 2009, 10:48
Rola: Inny
Wersja: 8.0 HR1

Re: t2s wdrożenia

Post autor: awo_pl »

Witam,

właśnie jesteśmy w przededniu wyboru nowego systemu jednym z oferentów jest t2s z cdn xl proszę o kontakt w celu porozmawiania o sposobie wdrażania i traktowania ... pozdrawiam

Adam

ADREM
Posty: 16
Rejestracja: 08 lut 2009, 14:11
Rola: Administrator CDN XL

Re: t2s wdrożenia

Post autor: ADREM »

Mamy złe doświadczenie jako partner z t2s są nie lojalni ale może zainteresujemy swoimi usługami .
Remigiusz Pustkowski
IT inżynier/IT engineer/IT Ingeneur


adrem.net.pl Sp. z o.o.
Bema 57A, 01-244 Warszawa
tel. +48 22 6321230 tel./fax +48 22 6327131
mobile: +48 602216579 +48 664936316
r.pustkowski@adrem.net.pl

asbe1
Posty: 1
Rejestracja: 13 cze 2014, 12:42
Rola: Użytkownik CDN XL
Wersja: 8.0

Re: t2s wdrożenia

Post autor: asbe1 »

Firma t2s wdrożyła optime w naszej firmie parę miesięcy temu. Niestety mam złe doświadczenia z obsługą tej firmy. Po pierwsze t2s obiecywało, że program będzie spełniał wszystkie nasze oczekiwania - okazało się to nieprawdą. Ponadto za każdy zgłaszany problem, leżący po ich stronie chcą nas fakturować. Bez opłacenia faktury nie pomogą w rozwiązaniu problemu. Czujemy się naciągani na dodatkowe koszty. Dodatkowo dochodzą problemy z kontaktem - jakby nikt w t2s nie pracował. Rzadko kiedy ktoś odbiera telefon a jeśli już to po bardzo długim czasie, podobnie jest z mailami. Myśleliśmy, że możemy zmienić firmę ale okazało się, że aby móc tego dokonać (tak usłyszeliśmy w Comarchu) T2S musi wyrazić na to zgodę.

hundzik
Posty: 301
Rejestracja: 11 mar 2008, 19:08
Rola: Administrator CDN XL
Wersja: 9.6.1
Lokalizacja: lubelszczyzna.

Re: t2s wdrożenia

Post autor: hundzik »

eh... a czy myślicie, że gdzie indziej będzie lepiej?
To jest standard działania w tej branży - handlowiec ma za zadanie produkt sprzedać - więc powie to co klient chce usłyszeć. Następnie pierwszą rzeczą przy wdrożeniu jest analiza przedwdrożeniowa - i tu wszyscy popełniają podstawowy błąd. Wszystko jest na szybko, klienci nie są świadomi tak naprawdę swoich potrzeb myśląc, że to co maja obecnie jest standardem wszędzie, wdrażający natomiast nie jest jasnowidzem - i bez informacji od klienta nie ma możliwości w miesiąc czy też dwa poznać wszystkich aspektów. Kolejna sprawa jest taka, że analitk dziś przygotowuje dokumenty dla fabryki mebli, a miesiąc wcześniej przygotowywał dla cukierni. Realnie - ile czasu potrzebuje osoba na stanowisku kierowniczym aby się wdrożyć w przedsiębiorstwo? Analityk w miesiąc czy też trzy miesiące się nie wdroży.
I kolejny kluczowy etap - to klient podpisuje odbiór dokumentu analizy - który jest podstawą do dalszych kroków. I tu musi być świadom tego co podpisze.
A to, że partner chce pieniędzy za każdą dodatkową funkcjonalność - coż pracownicy partnera również chcą pieniędzy... Oczywiście - jest i na to metoda - mądra i realna umowa serwisowa z partnerem. Ale realna dla obu stron. Wbrew pozorom informatycy nie są tani... Szczególnie ci kumaci..

Może to troche odbiega od tematu - ale chciałem po prostu zasugerować podstawowy błąd prowadzący do takich sytuacji.

Jaras
Posty: 250
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:08
Rola: Użytkownik CDN XL
Wersja: 9.6

Re: t2s wdrożenia

Post autor: Jaras »

asbe1 pisze:Myśleliśmy, że możemy zmienić firmę ale okazało się, że aby móc tego dokonać (tak usłyszeliśmy w Comarchu) T2S musi wyrazić na to zgodę.
Partner Comarch może zatrzymać przepięcie do innego partnera tylko wtedy kiedy będziesz zalegać z płatnościami do partnera Comarch, którego chcesz zmienić.

Forumowicz Hundzik pisze bardzo dobrze. Podstawa to dobra analiza z obu stron.

ODPOWIEDZ