Witam Wszystkich Użytkowników Forum.
Jestem posiadaczem licencji CDN XL (sprzedaż, księgowość, zamówienia, CRM, środki trwałe, kadry i płace). Wdrożeniem CDN XL od początku października 2008, w mojej firmie, zajmuje się firma T2S. Mam wątpliwości, co do metodologii wdrożenia systemu i sposobu traktowania klientów przez wymienioną firmę. Proszę o kontakt wszystkich, u których wdrożenie przeprowadzała firma T2S.
Pozdrawiam,
opony
wiktor zajkiewicz
t2s wdrożenia
Moderator: mikey
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 08 maja 2008, 13:02
- Rola: Konsultant CDN XL
- Wersja: 8.0 HR1
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: t2s wdrożenia
Zawsze mozesz poszukac innego partnera W Warszawie jest ich dosc duzo
Re: t2s wdrożenia
Witam,
właśnie jesteśmy w przededniu wyboru nowego systemu jednym z oferentów jest t2s z cdn xl proszę o kontakt w celu porozmawiania o sposobie wdrażania i traktowania ... pozdrawiam
Adam
właśnie jesteśmy w przededniu wyboru nowego systemu jednym z oferentów jest t2s z cdn xl proszę o kontakt w celu porozmawiania o sposobie wdrażania i traktowania ... pozdrawiam
Adam
Re: t2s wdrożenia
Mamy złe doświadczenie jako partner z t2s są nie lojalni ale może zainteresujemy swoimi usługami .
Remigiusz Pustkowski
IT inżynier/IT engineer/IT Ingeneur
adrem.net.pl Sp. z o.o.
Bema 57A, 01-244 Warszawa
tel. +48 22 6321230 tel./fax +48 22 6327131
mobile: +48 602216579 +48 664936316
r.pustkowski@adrem.net.pl
IT inżynier/IT engineer/IT Ingeneur
adrem.net.pl Sp. z o.o.
Bema 57A, 01-244 Warszawa
tel. +48 22 6321230 tel./fax +48 22 6327131
mobile: +48 602216579 +48 664936316
r.pustkowski@adrem.net.pl
Re: t2s wdrożenia
Firma t2s wdrożyła optime w naszej firmie parę miesięcy temu. Niestety mam złe doświadczenia z obsługą tej firmy. Po pierwsze t2s obiecywało, że program będzie spełniał wszystkie nasze oczekiwania - okazało się to nieprawdą. Ponadto za każdy zgłaszany problem, leżący po ich stronie chcą nas fakturować. Bez opłacenia faktury nie pomogą w rozwiązaniu problemu. Czujemy się naciągani na dodatkowe koszty. Dodatkowo dochodzą problemy z kontaktem - jakby nikt w t2s nie pracował. Rzadko kiedy ktoś odbiera telefon a jeśli już to po bardzo długim czasie, podobnie jest z mailami. Myśleliśmy, że możemy zmienić firmę ale okazało się, że aby móc tego dokonać (tak usłyszeliśmy w Comarchu) T2S musi wyrazić na to zgodę.
-
- Posty: 301
- Rejestracja: 11 mar 2008, 19:08
- Rola: Administrator CDN XL
- Wersja: 9.6.1
- Lokalizacja: lubelszczyzna.
Re: t2s wdrożenia
eh... a czy myślicie, że gdzie indziej będzie lepiej?
To jest standard działania w tej branży - handlowiec ma za zadanie produkt sprzedać - więc powie to co klient chce usłyszeć. Następnie pierwszą rzeczą przy wdrożeniu jest analiza przedwdrożeniowa - i tu wszyscy popełniają podstawowy błąd. Wszystko jest na szybko, klienci nie są świadomi tak naprawdę swoich potrzeb myśląc, że to co maja obecnie jest standardem wszędzie, wdrażający natomiast nie jest jasnowidzem - i bez informacji od klienta nie ma możliwości w miesiąc czy też dwa poznać wszystkich aspektów. Kolejna sprawa jest taka, że analitk dziś przygotowuje dokumenty dla fabryki mebli, a miesiąc wcześniej przygotowywał dla cukierni. Realnie - ile czasu potrzebuje osoba na stanowisku kierowniczym aby się wdrożyć w przedsiębiorstwo? Analityk w miesiąc czy też trzy miesiące się nie wdroży.
I kolejny kluczowy etap - to klient podpisuje odbiór dokumentu analizy - który jest podstawą do dalszych kroków. I tu musi być świadom tego co podpisze.
A to, że partner chce pieniędzy za każdą dodatkową funkcjonalność - coż pracownicy partnera również chcą pieniędzy... Oczywiście - jest i na to metoda - mądra i realna umowa serwisowa z partnerem. Ale realna dla obu stron. Wbrew pozorom informatycy nie są tani... Szczególnie ci kumaci..
Może to troche odbiega od tematu - ale chciałem po prostu zasugerować podstawowy błąd prowadzący do takich sytuacji.
To jest standard działania w tej branży - handlowiec ma za zadanie produkt sprzedać - więc powie to co klient chce usłyszeć. Następnie pierwszą rzeczą przy wdrożeniu jest analiza przedwdrożeniowa - i tu wszyscy popełniają podstawowy błąd. Wszystko jest na szybko, klienci nie są świadomi tak naprawdę swoich potrzeb myśląc, że to co maja obecnie jest standardem wszędzie, wdrażający natomiast nie jest jasnowidzem - i bez informacji od klienta nie ma możliwości w miesiąc czy też dwa poznać wszystkich aspektów. Kolejna sprawa jest taka, że analitk dziś przygotowuje dokumenty dla fabryki mebli, a miesiąc wcześniej przygotowywał dla cukierni. Realnie - ile czasu potrzebuje osoba na stanowisku kierowniczym aby się wdrożyć w przedsiębiorstwo? Analityk w miesiąc czy też trzy miesiące się nie wdroży.
I kolejny kluczowy etap - to klient podpisuje odbiór dokumentu analizy - który jest podstawą do dalszych kroków. I tu musi być świadom tego co podpisze.
A to, że partner chce pieniędzy za każdą dodatkową funkcjonalność - coż pracownicy partnera również chcą pieniędzy... Oczywiście - jest i na to metoda - mądra i realna umowa serwisowa z partnerem. Ale realna dla obu stron. Wbrew pozorom informatycy nie są tani... Szczególnie ci kumaci..
Może to troche odbiega od tematu - ale chciałem po prostu zasugerować podstawowy błąd prowadzący do takich sytuacji.
Re: t2s wdrożenia
Partner Comarch może zatrzymać przepięcie do innego partnera tylko wtedy kiedy będziesz zalegać z płatnościami do partnera Comarch, którego chcesz zmienić.asbe1 pisze:Myśleliśmy, że możemy zmienić firmę ale okazało się, że aby móc tego dokonać (tak usłyszeliśmy w Comarchu) T2S musi wyrazić na to zgodę.
Forumowicz Hundzik pisze bardzo dobrze. Podstawa to dobra analiza z obu stron.