API a reklamacje

Zapytania SQL, widoki, Crystal, definicje filtrów, szybkich raportów, wydruków, API, Hydra, .NET

Moderator: mikey

VIkking
Posty: 176
Rejestracja: 20 paź 2021, 14:28
Rola: Administrator CDN XL
Wersja: 2022
Kontakt:

API a reklamacje

Post autor: VIkking »

Witam,

czy istnieje sposób aby za pomocą API stworzyć dokument reklamacyjny. Z mojej dokumentacji API nie ma ale może jest jakaś nowsza wersja?

KrzysztofKK
Posty: 12
Rejestracja: 19 sie 2018, 23:04
Rola: Administrator CDN XL
Wersja: 2017

Re: API a reklamacje

Post autor: KrzysztofKK »

Witam może pod tym linkiem znajdziesz odpowiedź lub nakieruje co i jak dalej viewtopic.php?t=3370

VIkking
Posty: 176
Rejestracja: 20 paź 2021, 14:28
Rola: Administrator CDN XL
Wersja: 2022
Kontakt:

Re: API a reklamacje

Post autor: VIkking »

Dzięki, a zapytam bo procedura CDN.XLNowaReklamacja zakłada nową reklamację a do edycji jest jakaś procedura? Tak aby mógł edytować zewnątrz?

Rodacki
Posty: 2
Rejestracja: 14 paź 2022, 13:06
Rola: Konsultant CDN XL
Wersja: 2019

Re: API a reklamacje

Post autor: Rodacki »

Hi,

Jeżeli w dokumentacji API nie ma informacji odnośnie funkcji (nie jest obsłużone), np. właśnie reklamacje to warto uruchomić w drugim etapie SQL Profiler (w xlu wykonać akcję jakieś edycji) i dostaniemy informacje :)

Odpowiadając na pytanie:
Do reklamacji są dwie procedury:
XLNowaReklamacja - dodaje nową reklamację
XLDodajPozycjeReklamacji - dodaje pozycję na reklamacji

W przypadku, kiedy chcesz zmienić jakieś dane na reklamacji, czy też pozycji nie ma do tego "dedykowanej" procedury, ale XL też musi sobie z tym jakoś poradzić ;) W profilerze właśnie widać, że XL robi update, więc w przypadku gdybyś chciał zmieniać jakąś daną z zewnętrznej aplikacji jedyną opcją jest zrobienie update'a na bazie odwołując się do Rln_id

ODPOWIEDZ