Witam,
czy ktoś się spotkał z sytuacją, że po ustawieniu COMPATIBILITY_LEVEL na wartość powyżej 110 niektóre zapytania w XL lub ETL w Comarch BI zaczęły się długo wykonywać?
Mam taki objaw w Comarch BI, czas przetwarzania pakietu "Fakt Koszty Sprzedaży" z kilku minut zwiększył się do kilku godzin, zapytanie przez dłuższy czas jest zawieszone.
COMPATIBILITY_LEVEL=150 i CDN XL/BI
Moderator: mikey
-
- Posty: 934
- Rejestracja: 12 sty 2009, 12:03
- Rola: Administrator CDN XL
- Wersja: 2016
- Lokalizacja: Kraków
Re: COMPATIBILITY_LEVEL=150 i CDN XL/BI
Może tu coś będzie wiecej:
https://pl.seequality.net/zmiana-compatibility-level/
https://pl.seequality.net/zmiana-compatibility-level/
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 25 maja 2010, 10:09
- Rola: Administrator CDN XL
- Wersja: 2019
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: COMPATIBILITY_LEVEL=150 i CDN XL/BI
Dzięki za link ale czytałem ten artykuł. Ten temat jest trochę problematyczny ponieważ zależy od indywidualnej infrastruktury w firmie ale być może ktoś już miał takie objawy.