Problem dotyczy nieustannego, losowego wywalania się modułu zamówień. Oto wycinek z rejestratora zdarzeń Windows XP:
Nie potrafimy znaleźć scenariusza dla tego błędu. Po prostu.. czasami nic się nawet nie robi - tylko przegląda - a aplikacja się wywala.Aplikacja powodująca błąd cdnzam.exe, wersja 7.10.3.2003, moduł powodujący błąd c5runx.dll, wersja 0.5.2.0, adres błędu 0x00015c35.
Z wątku, którego link podałem na wstępie wyczytałem, że dzieje się tak na sprzętach z procesorami wielordzeniowymi. Otóż ta moja stacja ma taki procek Intela.
Czy ktoś mógłby mi poradzić co dokładnie musiałbym zrobić temu komputerkowi żeby się już tak więcej nie zachowywał? I czy to ma sens? Czy komuś się powiodło?
Chyba że problem w ogóle gdzie indziej leży..
Dodam jeszcze że odinstalowanie XL'a i jego ponowne zainstalowanie oraz inne zabiegi na aplikacjach w tym komputerze nic nie dały. Jedynie jeszcze nie reinstalowałem tam systemu - czego wolałbym uniknąć jeśli się da//