próbowałem zautomatyzować nadawanie statusu dostępności niektórym produktom w esklepie na podstawie stanów, ale w przypadku niektórych produktów nie jest to możliwe. Czy robię to z poziomu CDN-a, czy też za pomocą kwerendy w SQL, to po krótkim czasie nadana wartość znika, a w jego miejsce pojawia się NULL.
Nie widzę żadnej reguły, dla której nadany status w przypadku jednych produktów się utrzymuje, a w przypadku innych znika.
Macie jakieś pomysły, co może być tego przyczyną, ew. gdzie szukać? Patrzyłem na triggera na tabeli TwrAplikacje, ale nie widzę tam jakiejkolwiek kontroli pola TAP_Status.
Kod: Zaznacz cały
SELECT
Twr_GIDNumer, Twr_Kod, TAP_Status, TAP_Dostepnosc, cdn.TSToDate (TAP_CzasModyfikacji,1)
FROM CDN.TwrKarty
LEFT JOIN cdn.TwrAplikacje ON Twr_GIDNumer = TAP_ObiNumer
WHERE TAP_ObiTyp = 16
AND Twr_ESklep = 1
and TAP_Status is null