Problem ze statusem dostępności

Zapytania SQL, widoki, Crystal, definicje filtrów, szybkich raportów, wydruków, API, Hydra, .NET

Moderator: mikey

ZeneQ
Posty: 6
Rejestracja: 20 lip 2022, 21:47
Rola: Administrator CDN XL
Wersja: 2019

Problem ze statusem dostępności

Post autor: ZeneQ »

Cześć, mam taki problem:

próbowałem zautomatyzować nadawanie statusu dostępności niektórym produktom w esklepie na podstawie stanów, ale w przypadku niektórych produktów nie jest to możliwe. Czy robię to z poziomu CDN-a, czy też za pomocą kwerendy w SQL, to po krótkim czasie nadana wartość znika, a w jego miejsce pojawia się NULL.

Nie widzę żadnej reguły, dla której nadany status w przypadku jednych produktów się utrzymuje, a w przypadku innych znika.

Macie jakieś pomysły, co może być tego przyczyną, ew. gdzie szukać? Patrzyłem na triggera na tabeli TwrAplikacje, ale nie widzę tam jakiejkolwiek kontroli pola TAP_Status.

Kod: Zaznacz cały

SELECT 	
		Twr_GIDNumer, Twr_Kod, TAP_Status, TAP_Dostepnosc, cdn.TSToDate (TAP_CzasModyfikacji,1) 
		FROM  CDN.TwrKarty
		LEFT  JOIN cdn.TwrAplikacje ON Twr_GIDNumer = TAP_ObiNumer
		WHERE TAP_ObiTyp = 16 
		AND Twr_ESklep = 1
		and TAP_Status is null

Lilpri
Posty: 130
Rejestracja: 13 maja 2019, 11:04
Rola: Administrator CDN XL

Re: Problem ze statusem dostępności

Post autor: Lilpri »

Nie spotkałem się z tym u mnie jeszcze.
Sprawdziłem przed chwilą i nie mam nic ze statusem is null.

Może ta twoja próba automatyzacji coś psuje? Albo jakiś inny SQL Job?

ODPOWIEDZ