Witam,
po aktualizacji Windowsa 10 do wersji 1703 w wersjach programu ERP XL starszych niż 2017
0 występują problemy podczas wyświetlania list i kontrolek oraz zawieszanie programu. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Jak go rozwiązać?
Aktualizacja Windowsa 10 do 1703 i problem z CD XL
Moderator: mikey
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 20 mar 2012, 09:04
- Rola: Konsultant CDN XL
- Wersja: 2016
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Aktualizacja Windowsa 10 do 1703 i problem z CD XL
Chyba pierwszy raz w historii tutaj zacytowana zostanie Społeczność Comarch, a nie odwrotnie
Problem jest opisany tu:
https://spolecznosc.comarch.pl/index.ph ... Windows-10
Problem jest opisany tu:
https://spolecznosc.comarch.pl/index.ph ... Windows-10
Re: Aktualizacja Windowsa 10 do 1703 i problem z CD XL
Dzięki za linka, ale niestety nie ma tutaj rozwiązania co z tym fantem zrobić oprócz aktualizacji ERP XL do wersji 2017 lub nie instalowanie aktualizacji 1703. Może są jakieś ustawienia w Windows, które rozwiązują ten problem?
Re: Aktualizacja Windowsa 10 do 1703 i problem z CD XL
Spotkałem się z tym, ale tylko w środowisku testowym. U mnie pomagało "wycięcie" zblokowanego procesu, uruchomienie modułu Administrator lub Księgowość (o dziwo tu się nie wieszało), zamknięcie tego modułu. Teraz mogłem uruchomić okienko modułu Sprzedaż normalnie, aż do kolejnej zwiechy W wersji 2016.3.3 już się chyba tak nie działo.