CRM - usuwanie konwersacji i wątków konwersacji

Problemy i pomysły związane z innymi modułami czyli np. środki trwałe, import, zamówienia ...

Moderator: mikey

Kyniu
Posty: 417
Rejestracja: 21 mar 2008, 10:10
Rola: Administrator CDN XL
Lokalizacja: Świętokrzyskie, Kielce

CRM - usuwanie konwersacji i wątków konwersacji

Post autor: Kyniu »

Hej,

Jak skasować konwersacje w CRM'ie?? Ten moduł doprowadza mnie do gorączki !!

Kyniu

Awatar użytkownika
TrunX
Posty: 75
Rejestracja: 05 maja 2008, 12:43
Rola: Konsultant CDN XL
Lokalizacja: wilkopolskie

Re: CRM - usuwanie konwersacji i wątków konwersacji

Post autor: TrunX »

Witam,

Napisz dokładnie, co stanowi u Ciebie problem przy kasowaniu konwersacji.

Pozdrawiam

TrunX

Kyniu
Posty: 417
Rejestracja: 21 mar 2008, 10:10
Rola: Administrator CDN XL
Lokalizacja: Świętokrzyskie, Kielce

Re: CRM - usuwanie konwersacji i wątków konwersacji

Post autor: Kyniu »

TrunX pisze:Napisz dokładnie, co stanowi u Ciebie problem przy kasowaniu konwersacji.
Problem stanowi to że Comarch nie daje możliwości ich skasowania. Koszt jest nieaktywny.

Kyniu

Awatar użytkownika
TrunX
Posty: 75
Rejestracja: 05 maja 2008, 12:43
Rola: Konsultant CDN XL
Lokalizacja: wilkopolskie

Re: CRM - usuwanie konwersacji i wątków konwersacji

Post autor: TrunX »

Wrzuć screnna i podaj wersję :) Bo tak sobie ad hoc przetestowałem i kasuje bez problemu :)

Kyniu
Posty: 417
Rejestracja: 21 mar 2008, 10:10
Rola: Administrator CDN XL
Lokalizacja: Świętokrzyskie, Kielce

Re: CRM - usuwanie konwersacji i wątków konwersacji

Post autor: Kyniu »

TrunX pisze:Wrzuć screnna i podaj wersję :) Bo tak sobie ad hoc przetestowałem i kasuje bez problemu :)
Proszę bardzo. Pierwszy screen - kosz jak widać jest aktywny ale na tym poziomie i tak nic nie można zrobić bo w konwersacji istnieją wątki konwersacji. Bardziej mi chodziło o pokazanie różnicy między koszem aktywnym i nieaktywny na kolejnym screenie.

Obrazek

A na drugim już mamy wątek konwersacji i wyraźnie nieaktywny kosz.

Obrazek

Wersja 7.0.00.xxx

Kyniu

Awatar użytkownika
TrunX
Posty: 75
Rejestracja: 05 maja 2008, 12:43
Rola: Konsultant CDN XL
Lokalizacja: wilkopolskie

Re: CRM - usuwanie konwersacji i wątków konwersacji

Post autor: TrunX »

Witam,

Wjedź w konwersację, i kasuj do woli ;) Test na wersji 7.1 co prawda, mam nadzieję, że 7.0 też da radę.


Obrazek

Pozdrawiam

TrunX

Kyniu
Posty: 417
Rejestracja: 21 mar 2008, 10:10
Rola: Administrator CDN XL
Lokalizacja: Świętokrzyskie, Kielce

Re: CRM - usuwanie konwersacji i wątków konwersacji

Post autor: Kyniu »

TrunX pisze:Wjedź w konwersację, i kasuj do woli ;) Test na wersji 7.1 co prawda, mam nadzieję, że 7.0 też da radę.
Niestety ale w 7.0 to okienko wygląda inaczej i nie daje rady. Ale jeśli testy konwersji bazy pójdą dobrze i wszystkie wydruki i raporty będą działać to w przyszłym tygodniu przesiadka na 7.1 HR 2.

Kyniu

Awatar użytkownika
TrunX
Posty: 75
Rejestracja: 05 maja 2008, 12:43
Rola: Konsultant CDN XL
Lokalizacja: wilkopolskie

Re: CRM - usuwanie konwersacji i wątków konwersacji

Post autor: TrunX »

Wygląda tak samo.

Oto jak to działa:

jeśli masz jeden element konwersacji - w dole okienka nic się nie pokazuje - możesz skasować tylko cały wątek
jeśli masz więcej niż jedną konwersację - lista na dolę się uaktywnia i możesz skasować ostatni element konwersacji

Pozdrawiam

TrunX

Awatar użytkownika
TrunX
Posty: 75
Rejestracja: 05 maja 2008, 12:43
Rola: Konsultant CDN XL
Lokalizacja: wilkopolskie

Re: CRM - usuwanie konwersacji i wątków konwersacji

Post autor: TrunX »

jeśli masz więcej niż jedną konwersację - lista na dolę się uaktywnia i możesz skasować ostatni element konwersacji
A dokładniej każdy element poza pierwszym.

Kyniu
Posty: 417
Rejestracja: 21 mar 2008, 10:10
Rola: Administrator CDN XL
Lokalizacja: Świętokrzyskie, Kielce

Re: CRM - usuwanie konwersacji i wątków konwersacji

Post autor: Kyniu »

TrunX pisze:A dokładniej każdy element poza pierwszym.
I to jest problem że nie można "posprzątać" do końca.

Kyniu

ODPOWIEDZ