Mam mały problem z pulpitem kontrahenta, mianowicie kilka grup towarowych nie jest dostępnych w PK pomimo, że w "Wzorzec Towaru"->Aplikacje->Dostępny w Pulpit Kontrahenta jest zaznaczone.
Podgrupa i towar też mają zaznaczony Pulpit Kontrahenta
Kategoria w Pulpicie kontrahenta jest widoczna, ale po kliknięciu na nią, nie są zwracane rekordy i pojawia się komunikat "Dostęp do wybranej kategorii jest zabroniony lub kategoria nie istnieje."
Pulpit kontrahenta widoczność grup towarowych
Moderator: mikey
Re: Pulpit kontrahenta widoczność grup towarowych
Restartowałeś IISa ? i usługę B2B Search ? (bo nie zaszkodzi)
--------------------------------
Pozdrawiam
WW
Pozdrawiam
WW
Re: Pulpit kontrahenta widoczność grup towarowych
Niestety to nie to.
Sprawdziłem jeszcze czy na klientach nie ma jakiś wyłączeń, ale jest zawsze widok kategorii głównej.
Co więcej na jednej z kategorii odznaczyłem Pulpit kontrahenta, a ta dalej jest widoczna.
Może jest jakieś polecenie które robi reindex? W oficjalnej dokumentacji jest mowa tylko o reindeksacji wyszukiwarki.
Sprawdziłem jeszcze czy na klientach nie ma jakiś wyłączeń, ale jest zawsze widok kategorii głównej.
Co więcej na jednej z kategorii odznaczyłem Pulpit kontrahenta, a ta dalej jest widoczna.
Może jest jakieś polecenie które robi reindex? W oficjalnej dokumentacji jest mowa tylko o reindeksacji wyszukiwarki.
Re: Pulpit kontrahenta widoczność grup towarowych
Może zaznacz w ten sposób sam towar spoza tych podgrup. Aby określić problem po stronie wzorca lub towaru