Witam.
Potrzebuje pomocy z b2b
Nie dziala wyszukiwarka indeksow. Obecny partner twierdI ze odpowiedz od comarcha jest taka zevrrzeba zrobic aktualizacje do najnowszej wersji b2b i cdn xl . Po zrobieniu aktualizacji w srodowisku testowym dalej nie dziala. Juz od 3?tygodni nie potrafia tego ogarnac. Moze ktos mial taki broblem i podpowie co mizna jeszcze zrobic
Wyszukiwarka B2B
Moderator: mikey
Re: Wyszukiwarka B2B
Nie działa tzn ? Nie reaguje ? Nie wyszukuje ?
Próbowałeś restartować usługowe serwerową Comarch b2b Search ?
Próbowałeś restartować usługowe serwerową Comarch b2b Search ?
--------------------------------
Pozdrawiam
WW
Pozdrawiam
WW
Re: Wyszukiwarka B2B
Nie dziala tzn nie wyszukuje kodow towaru
Re: Wyszukiwarka B2B
--------------------------------
Pozdrawiam
WW
Pozdrawiam
WW
Re: Wyszukiwarka B2B
Niestety to standardowa odpowiedź działu e-Commerce.
Polecam usunięcie lub przeniesienie plików z logami i ponowne uruchomienie usługi B2B Search - u jednego z moich klientów pomagało.
Polecam usunięcie lub przeniesienie plików z logami i ponowne uruchomienie usługi B2B Search - u jednego z moich klientów pomagało.
Re: Wyszukiwarka B2B
Podobno bylo to wszystko robione.
Zauwazylem jeszcze ze jak jestem w Sieci firmowej to wogole nie moge uruchomic strony b2b. A wiem ze byly robione jakies zmiany na mikroticku w sieci. Czy to mizliwe ze zostaly usuniete jakies reguly lub przekierowajia ktore maja wplyw na wyszukiwanie??
Zauwazylem jeszcze ze jak jestem w Sieci firmowej to wogole nie moge uruchomic strony b2b. A wiem ze byly robione jakies zmiany na mikroticku w sieci. Czy to mizliwe ze zostaly usuniete jakies reguly lub przekierowajia ktore maja wplyw na wyszukiwanie??