Witam. Koryguję JPK i nie mogę go zatwierdzić. Jest komunikat: "W miesiącu istnieje już zaakceptowane zeznanie JPK." Wydaje mi się że jest korekta i też powinno się dać zaakceptować. Czy ktoś może mi rozjaśnić ten temat ?
Pozdrawiam
Korekta JPK
Moderator: mikey
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 15 maja 2018, 11:56
- Rola: Konsultant CDN XL
- Wersja: 2023
- Lokalizacja: CDNP Wrocław
- Kontakt:
Re: Korekta JPK
Podobnie jak z deklaracjami VAT - żeby możliwe było wygenerowanie korekty JPK za dany miesiąc wcześniejsze JPK musi mieć status anulowany.
CDNPartners sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu - Partner Roku 2017, 2018, 2019, 2022
Kazimierz Michał Karaszewski - kierownik działu ERP XL
Kazimierz Michał Karaszewski - kierownik działu ERP XL