Korekta JPK

Problemy i pomysły związane z funkcjonowaniem modułu Księgowość

Moderator: mikey

hynio
Posty: 93
Rejestracja: 15 kwie 2009, 16:21
Rola: Administrator CDN XL
Wersja: 8.0 HR1

Korekta JPK

Post autor: hynio »

Witam. Koryguję JPK i nie mogę go zatwierdzić. Jest komunikat: "W miesiącu istnieje już zaakceptowane zeznanie JPK." Wydaje mi się że jest korekta i też powinno się dać zaakceptować. Czy ktoś może mi rozjaśnić ten temat ?

Pozdrawiam

CDNP_KMK
Posty: 48
Rejestracja: 15 maja 2018, 11:56
Rola: Konsultant CDN XL
Wersja: 2023
Lokalizacja: CDNP Wrocław
Kontakt:

Re: Korekta JPK

Post autor: CDNP_KMK »

Podobnie jak z deklaracjami VAT - żeby możliwe było wygenerowanie korekty JPK za dany miesiąc wcześniejsze JPK musi mieć status anulowany.
CDNPartners sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu - Partner Roku 2017, 2018, 2019, 2022

Kazimierz Michał Karaszewski - kierownik działu ERP XL

ODPOWIEDZ